а 13.04.2019 | ГС Католицька Освіта
Громадська Спілка "Католицька Освіта"

Громадська Спілка "Католицька Освіта"

вул. Хуторівка 35 б,  Львів, 79000

uace.ugcc@gmail.com

+38 093 522 03 55

Наші реквізити 

13.04.2019

Конференція з міжнародним визнанням

"Якість підвищення кваліфікації вчителів в Україні"/ "Qualità di formazione degli insegnanti in Ucraina"

На Конференції з міжнародним визнанням "Якість підвищення кваліфікації вчителів в Україні" / "Qualità di formazione degli insegnanti in Ucraina", яка відбулася у м. Львові 13 квітня 2019 року, доповідачі ділились цікавими та корисними думками, досвідом а також методами та шляхами творення ЩАСЛИВОЇ ШКОЛИ.

Пряма трансляція. Переглянути відео конференції Ви можете на нашій сторінці у Facebook: https://www.facebook.com/uaceugcc. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висновки учасників після участі у конференції:

  • Школа має бути місцем комфорту. Якщо дитині добре і вона почувається у безпеці, тоді зможе вчитися.

  • Вчитель може як полегшити навчання дитини, так і йому перешкодити.

  • Хороший вчитель спочатку витрачає час на формування стосунків, а вже потім на освіту. Він знає, що при хороших стосунках навчання буде якісним. Коли є хороші стосунки, тоді буде мотивація до навчання.

  • Дитина у школі росте, розвивається, формується, тому нічого дивного, коли робить щось неправильно. Її поведінка ще не є дорослою. 

  • Важливо, сформувати позицію не "я мушу" це робити, а "я вибираю" це робити.

  • Вчитель впливає на те, якою дитина буде у майбутньому, він є носієм культури. Вчитель несе знання через призму своєї особистості і дуже впливає на те, ким дитина стане.

  • Кожна людина потребує особистого простору, але одночасно потребує бути з іншими. Важливо навчитися перебувати разом, глибоко шануючи особистість іншої людини.

  • Навчитися матеріальних знань можна через комп'ютер за допомогою інтерактивних методик. Приклад: так можна вивчити німецьку мову, але німцем не стати, культуру так перебрати неможливо. Тому вчитель не лише дає знання, але несе культуру і формує світогляд дитини.

  • Не обов'язково, щоб учні відразу поділяли мої погляди, не обов'язково, щоб батьки приймали мої підходи. Важливо, щоб у нас було спільне бачення того, якою їхня дитина має стати у майбутньому.

  • Коли ми зосереджені на спільному баченні, діти поступово набирають певного розуміння, що вчитися треба для них самих, а не для оцінки, чи щоб здати екзамен.

  • Школа - це та спільнота, в якій ми ростемо разом.

  • Найперше треба створити хороший мікроклімат, щоб у школі було добре разом.

  • Психофізичний стан добробуту допомагає бути особисто ефективним.

  • Я хочу підсилити свої здібності тому, що я хочу дати більше іншим.

  • Хороша школа - це школа, яка є щасливою. (Орися Сідляр, вчитель та психолог НВК "Школи-гімназії Шептицьких")

 

Для того, щоб передавати цінності, вчитель має володіти ними.
Їх ми передаємо не через технічне забезпечення чи методи, але передаємо їх собою і своїм життям. 
Ініціатива і відповідальність - це те, що будує особу і саме те, що будується через наше зусилля. Це те, над чим постійно має працювати вчитель.

Формаційні вектори християнського вчителя:

  • Особистісний - людське зростання;

  • Духовний - зріст у покликанні бути педагогом;

  • Професійний - набуття професійних навиків;

  • Християнський- зростання у досвіді віри.

Рівномірний розвиток в цих векторах творить якісного вчителя, що може змінити школу. (Ірина Микитюк)