Про адаптацію простору та групи до прийняття дитини з ООП
- Петро Майба
- 14 годин тому
- Читати 1 хв

🧩 Інклюзія починається з перших років життя дитини.
Саме тоді вона вчиться взаємодіяти з тими, хто поруч — зокрема у дитячому садочку.
Виховательки закладів дошкільної освіти Катерина Гук та Лариса Петрів поділилися власним досвідом роботи з групами, куди входили діти з особливими освітніми потребами.
Ділимося інсайтами:
✨ Маленькі діти не знають про відмінності у фізичному чи ментальному розвитку одне одного ― вони спілкуються, взаємодіють і готові допомагати тому, хто цього потребує.
✨ У дітей значно менше кордонів і ще не сформовані стереотипи. Саме тому прийняття та чуйності вони навчаються найлегше.
✨ Не завжди потрібна адаптація простору, але він обов’язково має бути комфортним для кожної дитини.
✨ Навіть з маленькими дітьми можна і потрібно говорити абсолютно про все.
🔗 Переглянути відео:
Увага, щирість і довіра — основа інклюзивного середовища 🧸⭐️



Коментарі