top of page

Про комунікацію з дітьми з особливими освітніми потребами

  • Фото автора: Петро Майба
    Петро Майба
  • 19 лист.
  • Читати 1 хв
ree

✨ Ми всі потребуємо спілкування, незалежно від віку, роду занять і особливостей характеру.

Діти з особливими освітніми потребами не виняток.


❓ Однак як налагоджувати комунікацію, коли людина немовна або має ті чи інші ментальні порушення?

❓ Що є основою для такої комунікації?


Відповіла гостя нового епізоду проєкту «Інклюзія: точки дотику» ―

🎙 Тетяна Дудіна ― психологиня, поведінкова терапевтка, мама сина з РСА.


📌 Ділимося головними тезами:


🔹 Маємо бачити сильні сторони людини, а не фокусуватися лише на діагнозах

🔹 Ми різні, але не менш цінні

🔹 Існує чимало способів альтернативної комунікації, варто лише знайти той, що найбільше підходить

🔹 Альтернативні способи комунікації має розуміти не лише дитина, але й оточення. Інакше вони їй не допоможуть

🔹 Якщо дитина не говорить, це не значить, що вона не має що сказати


🔗 Переглянути відео:



Коментарі


bottom of page