Про комунікацію з дітьми з особливими освітніми потребами
- Петро Майба
- 19 лист.
- Читати 1 хв

✨ Ми всі потребуємо спілкування, незалежно від віку, роду занять і особливостей характеру.
Діти з особливими освітніми потребами не виняток.
❓ Однак як налагоджувати комунікацію, коли людина немовна або має ті чи інші ментальні порушення?
❓ Що є основою для такої комунікації?
Відповіла гостя нового епізоду проєкту «Інклюзія: точки дотику» ―
🎙 Тетяна Дудіна ― психологиня, поведінкова терапевтка, мама сина з РСА.
📌 Ділимося головними тезами:
🔹 Маємо бачити сильні сторони людини, а не фокусуватися лише на діагнозах
🔹 Ми різні, але не менш цінні
🔹 Існує чимало способів альтернативної комунікації, варто лише знайти той, що найбільше підходить
🔹 Альтернативні способи комунікації має розуміти не лише дитина, але й оточення. Інакше вони їй не допоможуть
🔹 Якщо дитина не говорить, це не значить, що вона не має що сказати
🔗 Переглянути відео:




Коментарі